sobota 13. listopadu 2010

Misa - Spinning Out Of Control

Zatím můj poslední Misa lak, je ze stejné kolekce What I Like About You jako It's You! a When You Say My Name.

Lakuje se dobře, na fotkách mám 3 vrstvy (bez nadlaku), ovšem bohatě stačí 2, ale prostě jsem neměla tu pravou lakovací náladu a vůbec mi to nešlo. Teď k barvě na fotkách - nešla a nešla mi zachytit fialová, pořád to vypadá spíš modře, i když jsou fialové odlesky laku mnohem víc vidět, viz lahvička na 3. fotce - takový je lak i ve skutečnosti!




6 komentářů:

  1. whoa, GORGEOUS! Oh my oh my I need this one *.*

    OdpovědětVymazat
  2. Od Misy mám jen jeden lak, ale některé jejich barvy se mi tak líbí, že se toho začínám bát! :)

    OdpovědětVymazat
  3. sabbatha: It's really beautiful!

    sonidlo: Ani nevíš, jak ti rozumím!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míno, wow! Je fakt přenádherný...

    OdpovědětVymazat