neděle 1. září 2013

Kiko (Sugar Mat) - Strawberry Pink 641

Pískové laky... Co vy na ně? Já je teda mám ráda, fakt moc! Ale ty "pravé", za něž nepovažuju ty první 4 ze Star kolekce od GS. Ty bych zařadila spíš jako glittrové. Ta druhá várka se jim vyrovná víc - tedy ten světle růžový a růžový určitě, jiné zatím nemám :)

Kiko je zářivá růžová se zlatou, ta zlatá je moc dobře vidět i na nehtech, původně jsem se bála, že nebude, ale nezklamal. Lakuje se trochu hůř, protože je hustý a je třeba s ním rychleji pracovat, protože rychle schne. Kryje perfektně ve 2 vrstvách. I odlakování je bez problémů, stačí o trochu víc přitlačit.

Kiko é rosa brilhante com dourado, o dourado é muito bem visto nas unhas, originalmente eu tinha medo de que ele não iria aparecer, mas não decepcionou. Este esmalte é um pouco ruim, porque é denso e preciso passar mais rápido, porque ele seca rapidamente. Isto coincide perfeitamente em 2 camadas.

Na sluníčku/No sol:

U této fotky mám na prsteníčku vrstvu nadlaku, ale musím říct, že bez je to mnohem, mnohem hezčí:/Na foto que eu tenho sobre a camada de dedo do anel de top coat, mas eu tenho que dizer que sem ele é muito, muito melhor:

Ve stínu/Na sombra:

8 komentářů:

  1. Teeeda, ten je vážně moc hezký. Moc se mi v něm líbí ty zlaté třpytky. Kde se vůbec dají Kiko laky sehnat?

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný, ty zlaté třpytky jsou na něm úžasné! Já mám Kiko jen z Drážďan.

    OdpovědětVymazat
  3. Zamilovala jsem se.♥ Opravdu nádhera.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, hned bych do nich sla :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, hned bych do nich sla :-)

    OdpovědětVymazat