pátek 30. srpna 2013

Picture Polish - Shocked

Shocked patří do bloggerské kolekce PP, což jsou laky, které vytváří bloggerky po celém světě. Autorkou tohoto krasavce je Sarah Claire.
Lakování parádní a na to, že jsem dávala 3 vrstvy, dobře schnul. Je totiž trochu jelly, takže moc dobře nekryje. Barva tmavší růžová, obsahující holografické třpytky. Závěrem můžu říct jen to, že je skvělý!

Pintura grande e que eu dei 3 camadas, bem secagem. É um pouco de geléia, de modo que não cobre muito bem. Cor-de-rosa mais escuro, com brilho holográfico. Em conclusão, eu só posso dizer que ele é ótimo!

3 vrstvy bez nadlaku/3 camadas:

Na sluníčku/No sol:

Ve stínu/Na sombra:

7 komentářů:

  1. Nemůžu si pomoct, ale přijde mi hrozně podobný s tím Maybelline 54, co jsem včera přidávala na blog. Akorát u M. jsou třpytky více barevné.
    Máš moc hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám na to a máš pravdu, základní barva teda fakt hodně.
    Děkuju za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný a mě zase trochu připomíná Nubar Prize :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kde se dá tahle blogokolekce sehnat? Mně se líbí ten od Nihridy :)

    OdpovědětVymazat
  5. @Hana: Díky!

    @Nikol: Já ho mým (myslím) z llarowe.com

    OdpovědětVymazat