neděle 18. listopadu 2012

Nails Inc. - Cheyne Walk (Mirror Metallic Special Effects)

Olá leitores! Hoje vou mostrar a vocês um esmalte lindo que ganhei da Mina de aniversário =)

o Cheyne Walk da marca Nails Inc. Este esmalte pertence a coleção Mirror Metallic que são esmaltes duochromes e metálicos... perfeitos!!! Fiquei muito feliz e posso dizer que o esmalte vale a pena. Seu brilho e cor são lindos e duração ótima. 
Muito obrigada Mina =* 

Ahoj čtenáři! Dnes vám lak od Nails Inc., který jsem dostala od Míny k narozeninám! =) 
Cheyne Walk kolekce je z kolekce Mirror Metallic, které jsou popisované jako kovové a duochrome. Byla jsem velmi šťastná a mohu říci, že lak stojí za to. Jeho barva i efekt jsou krásné a skvěle drží na nehtech. 
Děkuji moc Míno =* 

Vamos as fotos:


8 komentářů:

  1. Hezky si vybrala :). Moc se vám povedl design, je úžasný :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. design je super:-)!
    uz jsem to chtela psat tuhle, ale nejak ty komentare nesly...

    jinak teda tahle barva me moc nebere....:(

    OdpovědětVymazat
  3. @Rory: Díky :) No design je velmi jednoduše stažený zadara z internetu ;)

    @Color Beam: Komenty jdou jen pod sebe, nejde odpovídat, tak to nevím, jak řešit :(
    Mně ta barva taky moc nebere, ale Bru má ráda fialovou :))

    OdpovědětVymazat
  4. já taky miluju fialovou:-)! a hrozně.
    je mi záhadou, proč pak tohle nefunguje...
    to same u mě s tou Jessicou - Purple Rain, taky mi to nesedlo.

    Design je nádherný, akorát teda že mám z toho pořád chuť na sladké :D

    OdpovědětVymazat
  5. Na mobilu se mi nový design nezobrazí, ale ve verzi pro web ano. Je roztomilý. Kam na ty laky chodíš, Míno?

    Bru, máš pěkné nehty a lak vypadá skvěle. Happy Birthday!

    OdpovědětVymazat
  6. @Martina: Děkuji. Na mobilu zůstává ten obyčejný, aby to bylo přehledné :) Tento lak jsem koupila v Sephoře.

    OdpovědětVymazat
  7. Oi linda, vim conhecer seu blog que vi no post do grupo da lojinha SOS da Yas..
    Amei seu cantinho!!! Estou super seguindo!!

    Quero aproveitar e convidá-la para conhecer meu cantinho e seguir também :)

    Beijo beijo
    Vivii Rocha
    •|Esmaltique.Blogspot.Com|•

    OdpovědětVymazat