úterý 6. listopadu 2012

China Glaze - Liquid Crystal

China Glaze Liquid Crystal je z letošní jarní kolekce Prismatic Chroma Glitter. Mně se nejdřív hrozně moc líbily, ale postupem času jsem jim nějak odolávala čím dál tím víc. Naživo se mi podařilo je vidět až na letošní Interbeauty. Měli je za dobrou cenu, tak jsem neodolala a tento jediný koupila. 

Barevně je nejvíc světle modrý, ale přechází trochu do fialkova - to obstarávají mini třpytečky. Dále obsahuje větší různobarevné třpytky (vidím růžovou, žlutou, zelenou, stříbrnou, modrou a oranžovou). Lakuje se dobře, ale schne hrubě, takže je potřeba vrstva nadlaku (spíš 2, já je dala taky). Odlakování = alobal.

China Glaze Liquid Crystal é da coleção Glitter Chroma Prismatic da primavera 2012. Eu comprei apenas isso. É completamente glitter - pequenos glitters são azuis e roxos, maiores glitters são cor de rosa, amarelo, verde, prata, azul e laranja. É absolutamente necessário para este esmalte usar topcoat.


2 vrstvy China Glaze Liquid Crystal, 2 nadlaku vrstvy Nfu Oh Ultrashine:

Na sluníčku:




Ve stínu: