úterý 6. listopadu 2012

China Glaze - Liquid Crystal

China Glaze Liquid Crystal je z letošní jarní kolekce Prismatic Chroma Glitter. Mně se nejdřív hrozně moc líbily, ale postupem času jsem jim nějak odolávala čím dál tím víc. Naživo se mi podařilo je vidět až na letošní Interbeauty. Měli je za dobrou cenu, tak jsem neodolala a tento jediný koupila. 

Barevně je nejvíc světle modrý, ale přechází trochu do fialkova - to obstarávají mini třpytečky. Dále obsahuje větší různobarevné třpytky (vidím růžovou, žlutou, zelenou, stříbrnou, modrou a oranžovou). Lakuje se dobře, ale schne hrubě, takže je potřeba vrstva nadlaku (spíš 2, já je dala taky). Odlakování = alobal.

China Glaze Liquid Crystal é da coleção Glitter Chroma Prismatic da primavera 2012. Eu comprei apenas isso. É completamente glitter - pequenos glitters são azuis e roxos, maiores glitters são cor de rosa, amarelo, verde, prata, azul e laranja. É absolutamente necessário para este esmalte usar topcoat.


2 vrstvy China Glaze Liquid Crystal, 2 nadlaku vrstvy Nfu Oh Ultrashine:

Na sluníčku:




Ve stínu:



33 komentářů:

  1. Krásnej, ale jestli odlakovat jedině pomocí alobalu , tak nic pro mě :(((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda ne! Leda zkusit odloupat :D

      Vymazat
    2. Skusali ste tu super vecicku od Essence?
      jedna ukazka:
      http://nightowlsdaily.blogspot.sk/2012/11/ako-odstranit-trblietkove-laky.html

      Vymazat
    3. To je pravda :D (občas loupu dost často) pro mě lepší než alobalová metoda, nemám na ní totiž trpělivost a asi jsem nějaká choulostivá na odlakovač, neb mě po tom hrozně pálí ruce...

      Vymazat
    4. Když si nechám nehty zabalené dýl, tak mě to začne taky pálit, ale většinou se to odlakuje dřív, takže je to dobrý :)

      Vymazat
    5. Armen: Díky za tip. Mrknu v drogérce. Je dobrý, že se dá náplň vyměnit, protože jinak by mi to moc dlouho nevydrželo. I když nevím, jak ten aceton, já používám odlakovače bez acetonu.

      Vymazat
    6. Tak tomu se mi ani nechce věřit, ale kdyby to fungovalo, tak to by byla bomba, už bych se nemusela třpytkám vyhýbat! Mirko, dej mi vědět až to vyzkoušíš, ju?;-)

      Vymazat
  2. mmm no ty jo....
    já ti s těma třpytkama pořád nevim...
    podobný lak jsem nikdy neměla, jako UPLNE takhle třpytkatý, děsí mě jak lakování, tak další lakování (nadlak - několikrát) a pak to sundavání...
    když mám něco třpytkatého, tak nějak pořád doufám, že "mm snad to samo upadne a nebudu to muset sundavat:D....", což většinou nevyjde, lak se sám nesloupne a je to na mně...

    když nesvítí sluníčko, je mi těch třpytkových laků nějak líto, že jsou v nevýhodě:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to máš pravdu, bez sluníčka je to nic moc, ale platí to u jak kterých. Mně odlakování alobalem nevadí, protože naopak nemusím stepovat v koupelně, ale s jednou rukou se dá v pohodě něco dělat ;)

      Vymazat
    2. jj a nebo taky klikat myší :D

      Vymazat
  3. Mě teda Prismatic vůbec nebere, měla jsem půjčený dva a nakonec nenalakovala ani jeden :D Ale co mě zaujalo, je Nfu Oh Ultrashine. Je fakt ultrašajn? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holka, nfu oh ultrašajnu se vyhni obloukem!!! Žádnej šajn, obyč nadlak a na sušení si vezmi dovolenou!!! Proto to používám jen na focení, když to dám pak hned dolů, tak mi ho vůbec není líto!

      Vymazat
    2. Aha :D:D:D Díky za upřímnost :D

      Vymazat
  4. Je naozaj kráásny, ale to odlakovanie sa mi nepozdava :D

    OdpovědětVymazat
  5. já mám teda doma všechny, kromě jednoho. ale nalakovaný jsem zatím měla jenom Optical Illusion, který si mi zkritizovala ;-D a asi z tebe dostal strach, tak se mi raději sám ze všech prstů postupně sloupnul (kde ne, pomohla jsem já), takže mě alobal naštěstí minul :-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehehe, no barevně byl ten tvůj teda ošklivější ;) Jako jo, ono to jde sloupat, ale moje nehty potom vypadají ještě hůř, tak to raději nedělám...

      Vymazat
  6. Já furt nevím, zda se mi tahle kolekce líbí nebo ne. Ale ty nadlaky a odlakování... hmm, tak asi zatím převažuje "nelíbí".
    Mínuš, proč potřebuješ jiný foťák? S tímhle nejsi spokojená? Mně se tyhle fotky líbí, vidím na nich vše, co potřebuju. Kéž by takhle fotil můj foťák!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten, co používám, je našich a budu se stěhovat, tak jim ho nechci krást ;)

      Vymazat
    2. Copak oni si tak často fotí nehty?:-D

      Vymazat
    3. @Dejnička: Hehe, ne, už mám stejně domluveno, že jim ho seberu :D

      Vymazat
  7. To je krasavec :)!! Já takové laky jedině sloupávám :D.

    OdpovědětVymazat
  8. china glaze mám rada má super odtiene tento je najbožskejší ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Boze, co se se mnou deje, me se tyhle laky taky zacinaji libit a duochromy a vubec...aaaaa, jsem ztracena! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ti ho aspoň můžu půjčit :D

      Vymazat
    2. Jsem pro! Mam zas obdobi, kdy se mi libi ne kazdy druhy lak, ale proste kazdy... achichach.

      Vymazat
  10. Jako je fakt nádhernej, proč jen neuměj něco takovýho udělat v holografový konzistenci?:,-(

    OdpovědětVymazat
  11. Tyto Prismatic mám všechny, a lakuju je na peel off base coat od Essence, takže pak stačí jen sloupnout z nehtu a ani odlakovač není potřeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O téhle sloupávací bázi jsem někde četla, ale já se bojím, že by se mi rychle sloupávala sama, protože mně se loupou i normální báze rychle.

      Vymazat
    2. Můj postup je následující - umyju si nehty mýdlem, aby se odmastily a báze všude dobře držela; pak nechám tu bázi pořádně zaschnout, třeba i deset minut a pak už lakuju. Asi to vydrží každému jinak, ale na vyzkoušení to není moc drahá věc. Mně takhle v pohodě vydržel Material girl od Chiny i dva dny koupání v moři.

      Vymazat