pondělí 26. listopadu 2012

Layla - Mirror Effect - Metal Chrome

Olá leitores! 
Hoje mostrarei a vocês um esmalte que estava louca para comprar: o Layla Mirror Effect. A cor que comprei é a Metal Chrome.
Assim que chegou, fui logo testar, mas fiquei decepcionada pois não estava conseguindo os efeitos na unha. Li diversos comentários pela net e antes de usá-lo tem que polir bem as unhas. Eu fui correndo comprar uma lixa polidora e testei o esmalte para ir em um show de rock. Ficou maravilhoso!!!!!!! Super divo mesmo!! =) O Mirror Effect ele seca rápido e é super fácil de limpar os cantos. Mas fiquei triste com uma coisa: ele quase não durou nas minhas unhas =( Não me arrependo de ter comprado ele porque ele é divo demais... mas usarei somente em ocasiões especiais ;)

Ahoj čtenáři! 
Dnes vám ukážu lak, který jsem si moc chtěla koupit: Layla Mirror Effect. Barva, kterou jsem si vybrala, se jmenuje Metal Chrome.
Jakmile dorazil, ihned jsem ho otestovala, ale nakonec jsem byla zklamaná, protože výsledný efekt na nehtech nebyl hezký. Četl jsem mnoho recenzí na netu a dozvěděla jsem se, že je potřeba před nanesením laku vyleštit nehty. Rychle jsem tedy utíkala koupit leštičku na nehty, abych si mohla lak nalakovat na rockový koncert. Dopadlo to skvěle! Je nádherný!! =) Lak schne rychle, ale mrzí mě na něm jedna věc: špatně drží na nehtech =( Ale i tak nelituji koupě, protože to je příliš krásný... ale budu ho používat pouze při zvláštních příležitostech ;)

Vamos as fotos:

8 komentářů:

  1. mne sa to páči! najbožskejší lak aký so kedy videla! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Lindo esse esmalte, ele tem um efeito metalizado maravilhoso.
    Beijo
    Boa semana

    OdpovědětVymazat
  3. najprv som odsudzovala takéto laky ale poslednou dobou a touto recenziou si ma presvedčila o kúpe nejakého podobného :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bruuuu... esse esmalte para o ano novo está divinooo né!
    amodorei.
    Bjks
    www.blog.israelcompras.com
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Looks really nice! And I like the new look of this site :)

    OdpovědětVymazat
  6. @Ew*Edens: Až tak?? :))

    @Luciet: Zkoušela jsem googlit a myslím, že zlatý není...

    @mafi: Thanks (za Brunu) :))


    Děkujeme za komentáře!/Obrigada ♥

    OdpovědětVymazat