čtvrtek 22. listopadu 2012

Lush - Lemony Flutter

Olá leitores! Estou aqui para falar para vocês de um hidratante poderoso para suas cutículas: o Lemony Flutter da marca Lush. O Lemony eu comprei na loja S.O.S Esmaltólatras e estou amando! O creme parece uma manteiguinha e tem um cheiro ótimo de limão. Eu estou usando todas a noites e estou adorando, pois minhas cutículas nunca ficaram tão bonitas e hidratadas. Com certeza RECOMENDO! =) O Lemony é feito de diferentes tipos de óleos como soja, linhaça, abacate, óleo de rícino e muitos mais. A base é manteiga de karité com infusão de limão fresco. Eu comprei a versão menor, de teste, porque não sabia se ficaria realmente bom.

Ahoj čtenáři! Jsem tu, abych se s vámi podělila o mé zkušenosti s hydratačním krémem pro nehtovou kůžičku: Lemony Flutter od značky Lush. Lemony jsem si koupil v obchodě S.O.S Esmaltólatras a mám ho moc ráda! Má krémovou konzistenci a voní po citronu. Používám ho každý večer a jsem spokojená, protože moje kůžička nikdy nebyla tak krásná a hydratovaná. Rozhodně doporučuji! =) Lemony je vyroben z různých druhů olejů, jako je sója, lněný olej, avokádový olej, ricinový olej a mnoho dalších. Základem je bambucké máslo naplněné čerstvým citronem. 

Vamos as fotos:


3 komentáře:

  1. lsh je proste najsuper super superná vec ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak o něm jsem ještě neslyšela! Ale zaujal mě! Vypadá skvěle, určitě ho vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsi asi jediná, kdo o něm neslyšel :)) Je to dost proflaknutá věc na kůžičky.

      Vymazat