středa 4. dubna 2012

Make Up For Ever - lipstick N21, N35, N36, N45

Další úlovky z 40% slev ze Sephory. Rtěnky MUFE mě nadchly a proto jsem si musela udělat zásobu :)

Tentokrát jsem se zaměřila na rtěnky z řady Rouge Artist Natural, které nejsou tolik pigmentované, spíš barví rty do ne tolik sytých odstínů. Všechny mají nádherně krémovou konzistenci a jsou lesklé a také pěkně hydratují rty, jsou lehce parfémované. Výdrž není tak dobrá jako u Rouge Artist Intense, ale s tím jsem počítala.

U všech fotek jsem musela přejet rtěnkou rty (ruku) vícekrát, abych dosáhla větší kryvosti.

V případě, že nemáte rády nebo nemáte odvahu na hodně výrazné rty, ale chcete kvalitní výrobek, určitě s klidným svědomím tyto rtěnky doporučuji. Standardní cena v Sephoře je  590,- Kč.




L/P: N21, N35, N36, N45 - ve stínu

L/P: N21, N35, N36, N45 - na sluníčku

N21 - pastel pink

N35 - Iridescent Orange Pink

N36 - Iridescent Coral

N45 - Red