čtvrtek 5. dubna 2012

Gabriella Salvete - 141

Základ je fialovohnědý a obsahuje hodně zlatých šupinek, které na sluníčku dělají divy :) Co jsem četla, tak je to dupe Zoya Faye. Myslím, že za tu cenu je to dobrý úlovek. Lakuje se příjemně.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:



Denní světlo:



16 komentářů:

  1. Tobě sluší snad nejvíc ze všech bloggerek, u kterých jsem ho viděla! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky sa ti podarili. Mám ho aj ja a úplne si mi naň urobila chuť, asi ho idem hneď nalakovať :-)

    OdpovědětVymazat
  3. tyhle šupinkové laky od GS jsou pro mě nezkonkurenční! je skvělý:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako milovnik jasnych kremovek to neocenim, ale tobe opet slusi :)

    OdpovědětVymazat
  5. A taky OPI Rally Pretty Pink, sluší, mám taky chuť ho nalakovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je krásny a prosím ťa nieje na dotyk taký hrboľatý ako trebárs ten od ních čierny 117 pre to že ten mám a keď ho nalakujem tak musím naň dať ešte nadlak pre to že je taký trochu drsný ....
    Ale inak krásny asi sa pojdem niekedy naň pozrieť a ak budem mať aj záchvat nakupovania lakov tak ho aj kúpim :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten je super, hlavně na sluníčku vypadá krásně. Jen by mě zajímalo, jaktože jsem si ho v tom stojanu při posledních nákupech nevšimla :(

    OdpovědětVymazat
  8. Mco pěkná barvička. Já nemám s laky od Gabrieli Salvette nějké dobré zkušenosti, ale tenhle vypadá opravdu slibně!

    Monča :)
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc všem za komentáře, dělají mi velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám ho doma a ještě jsem ho nelakovala... po tomhle příspěvku ho ale asi posunu na první místo v řadě :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tři vrstvy je dost, ale ony to holt ty GS chtějí :-/ Sluší ti. Není to náhodou jedna z těch věcí, co už u značky skončily, že ne? Protože to bych si asi rvala vlasy...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tento nekončil, kupovala jsem ho už z nového stojanu.

      Vymazat