pondělí 23. dubna 2012

a England - Princess Tears

Světle fialový holograf, který je duochrome a mění se na světlou šedivou. Proto na nehtech vypadá moc pěkně i bez sluníčka, kdy nevynikne holografický efekt. A když to o fialové řeknu já, tak je to vyznamenání nejvyššího stupně ;)


2 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:









Denní světlo:



12 komentářů:

  1. Tak nevim, jestli ja milovnik kremovek se k duochrome nekdy dopracuju, ale na tobe se mi klasicky libi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych to nějak nehrotila, určitě ta láska přijde ;)

      Vymazat
  2. A to já holografy i duochromy miluju a A England je umí fantasticky. Škoda, že jsou poněkud dražší, jinak už bych doma měla půlku sbírky.
    Vypadá skvěle na všech fotkách!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezká a hlavně zajímavá barva :) asi jako všechny holografy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na pohled mají ty holografy docela pěkný, ale ještě mě nějak žádný nepřesvědčil, že stojí za ty prachy...můžeš ho třeba nějak porovnat s DS nebo "starýma" holografama od ChG? Nebo je to všechno na jedno brdo a liší se čistě jen barvama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba DS Original je podle mě víc holografičtější, starý CG asi jak která barva, jako jestli nejsi fanda holografů, tak to pro tebe nebude. Spíš fakt záleží jestli se ti líbí ta základní barva.

      Vymazat
  5. Ten je moc krásny ...taký jemný ..aj tá farba sa mi pozdáva

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten je ale parádní... holografy já ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je moc pěkný! Holografické laky se mi moc líbí:-)

    OdpovědětVymazat