sobota 16. července 2011

Sobotní úlovky

Malá změna neuškodí a proto vám dnes ukážu úlovky z velmi úspěšné soboty :) Na to, že jsem se jela víceméně jen "podívat" a nejela jsem pro nic konkrétního, jsem toho ulovila až až.

Na první fotce košile Jackpot, moc příjemná, už se těším, jak jí budu nosit k modrým kraťasům, dále elegantní bílá sukně Mango, takovou žádnou nemám, to budu za dámu, a nakonec červené botky na platformě z New Yorkeru, ale velmi pohodlné (alespoň se to v obchodě zdálo, ale jak se znám, budu mít puchýře hned při prvním použití). Primárně jsou určeny k šatům viz níže.


Druhé foto obyč bavlněné narůžovělé tričko Mango se stříbrnými korálky (jsem zvědavá, jak dlouho budou držet na místě) a modré džíny taktéž Mango, ty my padly, jako by byly ušité na mě. Bez modrých džín si nedokážu představit život :)


A poslední úlovek - úžasné šaty z Promod, úplně nejvíc jsem zamilovaná do té kytky!




Zelenou podprsenku a růžové kalhotky vám z jakýchsi morálních důvodů neukazuji a parní hrnec bude asi taky zajímat minimum čtenářů :)
Toť vše, doufám, že nebude tento nelakový příspěvek nudit!

11 komentářů:

  1. šaty z Promodu jsou super, líbí se mi ta květinová aplikace... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach ty šaty!!!! Možné to je, že se známe :-) Z čokoládovny a pak se šlo do pizzerie mám pocit :-)
    Snažím si děsně moc vzpomenout na tvář :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jana P.: Tak to máme stejně :)

    Shaki: Jj, to je ono, tenkrát jsem myslím měla něco jako mikádo a blond melír :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty šaty jsou úžasný! a líbí se mi i ty červený boty z New Yorkeru

    OdpovědětVymazat
  5. Super úlovky :) závist a to veliká :)
    follow me back?

    www.thebrunettejuice.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. mě to teda určitě nenudilo a řeknu ti, že se mi všechno líbí, ty šaty jsou přímo úchvatné!

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju moc všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty vypadají nádherně, chci je taky! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kristina: Zatím nejsou tak nesehnatelné, některý Promod by je ještě mohl mít :)

    OdpovědětVymazat
  10. Parádní úlovky;) Gratuluji ke skvělému nákupu ;)

    OdpovědětVymazat