neděle 10. července 2011

Nfu Oh 62

Jsem z něj naprosto nadšená! Nutně potřebuji všechny holografy Nfu Oh :) Je krásný i bez přímého sluníčka, holografuje i při denním světle, lakuje se božsky, sluší mi.... no prostě dokonalost bez chybičky!

2 vrstvy přes Aqua Base, bez nadlaku/2 coats over Aqua Base, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Jen se omlouvám za zničené nehty, nějak se jim v létě nedaří.

14 komentářů:

  1. Ou, je nádherný!!!!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já ten svůj 65 budu muset vyzkoušet ještě jednou. Přecejen Aqua base nebo něco podobně vyhlazujícího asi pomáhá k tomu efektu... Jinak tento je moc hezký, připadá mi slušivější než třeba 61 nebo 65 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Že mi ho půjčíš, viiiiď? :-D Já jsem z něj byla unešená, když u mě chvíli bydlel a fakt mě mrzí že jsem si ho nezvládla zkusit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Náádhera Miino :) kde ho koupím ??? :P

    follow me please: www.thebrunettejuice.blogspot.com

    Jsem tvou novou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. je nádherný, tiež by som ho mala rada v zbierke :)

    OdpovědětVymazat
  6. sonidlo: Tenhle se mi z Nfu holografů líbí nejvíc, sluší mi i bez sluníčka, fakt krása.

    viennettka: Počítám s tím, už na Tebe čeká :)

    Brunette Juice: Dík! Tenhle je z fabuloustreet.com

    Děkuji všem za komentáře, vůbec se nedivím, že se všem tolik líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak já nevim na co všichni koukáte, ale já vidím lak co je sice pěknej, ale hrozně nenápadnej a nudnej:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Dejnicka: Vůbec není nudnej, možná ve stínu, ale na sluníčku je nádhernej a neustále jsem si čuměla na nehty :D

    OdpovědětVymazat
  9. Fakt?:-D A prosímtě jaká má být ta základní barva? Světle hnědá, holubí šeď? Nějak mit o nejde vykoumat...

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to zkoumám a řekla bych, že nejblíž je světlá nude-hnědo-růžová - šedou v ní dělají ve stínu ty holografické třpytky.

    OdpovědětVymazat