pondělí 18. července 2011

Nubar - Violet Sparkle

Fialový třpytkatý lak z Nubar Sparkles Collection. Jsou to vlastně jen fialové třpytky v průhledném laku. Lakuje se normálně, ke krytí je potřeba 3 vrstev a k odlakování alobal :)
Na sluníčku se docela hezky třpytí, ale pro mě, protože je fialový, není nijak extra zajímavý.

3 vrstvy s nadlakem Orly Sec n Dry/2 coats, Orly Sec n Dry topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


12 komentářů:

  1. WOW, na některých fotkách vypadá úplně jako vesmírný!!! Na té poslední asi nejvíc...no a věřím, že se to odlakuje horkotěžko :-(

    OdpovědětVymazat
  2. mě se líbí hodně! fialovou já můžu v jakémkoliv odstínu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná fialová letní noční obloha!

    OdpovědětVymazat
  4. No vidíš, a pre mňa je zase najkrásnejší z celej kolekcie! ;-)
    Mimochodom, máš prekrásne záhlavie. Vlčie malky sú super!

    OdpovědětVymazat
  5. Shaki: Fakt, já z něj tak odvázaná nebyla :D

    Jitulika: Já právě fialovou nemusím v jakémkoliv odstínu :D

    Dejnicka: To je sice krásné přirovnání, ale ani tak mě nepřesvědčí :)

    Veve: Mně se nejvíc líbil ten modrý (také tu bude). Děkuji za pochvalu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě by zajímalo, proč ty si ty fialový laky vůbec kupuješ, když je vždycky pomluvíš? :-D

    OdpovědětVymazat
  7. To je úplně jednoduchý - co kdyby se mi nějaká zalíbila! To se mi třeba stalo s Planks a Lot, to je taky fialová a je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  8. já na ty třpytky moc nejsem, hlavně teda kvůli odlakování,ale u tohodle můžu říct, že je krásnej a hodně se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. Přidávám do wishlistu. Tečka. Ne, vykřičník! :-)

    OdpovědětVymazat