pondělí 25. července 2011

Essence - Caribbean Sea

Úplnou náhodou jsem v DM narazila na pár odstínů laků na nehty od Essence. Docela mě to překvapilo i potěšilo a tak jsem samozřejmě musela hned 2 exempláře koupit. První je Caribbean Sea, ačkoliv vím, že tahle barva se mi na mě nelíbí. Nicméně v lahvičce mě velmi zlákal a takovou barvu nemám, tak proč ji alespoň za celkem příznivou cenu nevyzkoušet.

Podle popisku na lahvičce je lak určený na nehty u nohou, což mi ale nebrání lakovat i na ruce :) Navíc se mi zdá, že na nehty na rukou je lepší, protože má poměrně široký štěteček a na moje mrňavé nehty na nožkách byl až moc veliký. Samotnému laku nemám co vytknout, lakuje se nádherně. V lahvičce se sice tváří jako duochrome, jde mírně do fialova, ale na nehtech už ne, ale i tak - komu se tahle barva líbí - určitě doporučuji.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


PS: O tento lak a pár dalších od Essence bude v blízké budoucnosti giveaway, tak se můžete těšit :) ...