pondělí 25. července 2011

Essence - Caribbean Sea

Úplnou náhodou jsem v DM narazila na pár odstínů laků na nehty od Essence. Docela mě to překvapilo i potěšilo a tak jsem samozřejmě musela hned 2 exempláře koupit. První je Caribbean Sea, ačkoliv vím, že tahle barva se mi na mě nelíbí. Nicméně v lahvičce mě velmi zlákal a takovou barvu nemám, tak proč ji alespoň za celkem příznivou cenu nevyzkoušet.

Podle popisku na lahvičce je lak určený na nehty u nohou, což mi ale nebrání lakovat i na ruce :) Navíc se mi zdá, že na nehty na rukou je lepší, protože má poměrně široký štěteček a na moje mrňavé nehty na nožkách byl až moc veliký. Samotnému laku nemám co vytknout, lakuje se nádherně. V lahvičce se sice tváří jako duochrome, jde mírně do fialova, ale na nehtech už ne, ale i tak - komu se tahle barva líbí - určitě doporučuji.

3 vrstvy bez nadlaku/3 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:

Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


PS: O tento lak a pár dalších od Essence bude v blízké budoucnosti giveaway, tak se můžete těšit :) ...

9 komentářů:

  1. já modré laky miluju,ale na tomhle mi něco vadí,asi to,že je tak hodně shimmer nebo jsou v něm i třpytky?

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám z tejto sady lak červený a je uplne super a rozmýšlam aj o tomto aj ked je taký trblietavý či aký :D

    OdpovědětVymazat
  3. lovelyhair: Klasický třpytky v něm nejsou, ale hodně se leskne, hlavně na sluníčku je ten shimmer fakt vidět!

    Scandalous: Jestli se ti tahle barva líbí, tak ho kup, je sice třpytivý, ale jen na přímém sluníčku, normálně je výrazný, ale hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. aky druhy exemplar ta zlakal???? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Takové barvičky já moc neužiju. Od essence mám také jeden na nohy, světle modrý a je pravda že na malé prstíky tím tlustým štětečkem nic moc :-D
    Tahle barva je moc hezká, ale....takovýmto lakům jsem asi nepodlehla úplně.

    OdpovědětVymazat
  6. Modré laky se mi líbí, ale ne na sobě, maximálně teď na sobě snesu jenom modrou What's with the cattitude? :)

    OdpovědětVymazat