pátek 18. března 2011

Zoya - Crystal

Už při prvních fotkách na internetu se mi hodně líbil. Sice ho mám krátkou dobu, ale jsem moc ráda, protože je i ve skutečností nádherný - kombinace světle modrého foil základu se zlatými šupinkami je perfektní. Plus se perfektně lakuje.

3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats with Orly in a Snap topcoat:

Denní světlo/daylight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


Jen upozorňuji, že dnes v noci odjíždím až do úterý na dovolenou, takže nebudu reagovat na vaše komentáře ani chválit vaše nové posty.
Tady budu lyžovat :)


A taky se chci "pochlubit", že jsem to riskla a ještě dneska jsem si objednala z eBay laky, tak jsem zvědavá, jestli to dorazí ještě do konce měsíce, a nebo už budu platit!


8 komentářů:

  1. Zaprvé lak: <3!!! Víc netřeba dodávat :-)

    Zadruhé si dovolenou užij, pořádně si zalyžuj, odpočiň a hlavně na sebe dávej pozor a nic si nezlom!

    Zatřetí... já to riskla včera, tak schválně jestli nám to projde, nebo se to vymstí :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Prekrásny lak! Tie zlaté trblietky tam úplne milujem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. viennettka: Nic si nezlom - to je dobrá rada, taky se trochu obávám, ale snad to přežiju ve zdraví :D

    Une Ruxi a Paris: It is really beautiful! Buy it immediately :D

    Veve: Jj, ty třpytky jsou v tomhle naprosto dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  4. Kombinace modré ze zlatou je podle mě nejvíc úchylná a asi ji nikdy nepřijdu na chuť. Prostě nelíbí :( Ale to narovnáš nějakým BB Couture :D

    OdpovědětVymazat
  5. Těším se, až ho někdy budu mít!

    OdpovědětVymazat
  6. Hi Mina,
    I just used the translating tool and found out that that's where you're gonna go skiing, impressive! Looks like a glacier, very pretty!
    I love your Zoya swatches, this is such a pretty color too!

    OdpovědětVymazat
  7. Blusherine, I was in Sölden. Everything was perfect - sun, snow and food :D

    OdpovědětVymazat