středa 2. března 2011

OPI - My Private Jet

Opět vytahuju staré fotky. Ukazováček na levé ruce je znovu a dost nemocný (a kdo ví, zda se dá úplně do pořádku) a prostředníček na pravé ruce má záděru, kterou by Dajánka nepřežila. Vlastně vůbec nechápu, proč jsem si s kvalitou svých nehtů a s překvapivě vysokou frekvencí záděrek založila lakovací blog.

No ale konečně k laku. Vlastně co říct, moc moc se mi líbí a co si pamatuju, tak se krásně lakoval. Má holografické třpytečky, ale asi to není holograf, protože se na eBay prodává jakási originál holo verze za děsný peníze, takže jsem z toho jelen! Napoví mi někdo?

2 vrstvy bez nadlaku/2 coats, no topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

Denní světlo bez blesku/daylight without flash:

16 komentářů:

  1. Teď si připadám jako ten pomyslný policajt lakovacích blogů. Mě to nevadí, záděry mám taky, mě vadí jen pokud se někdo zjevně nestará o kůžičku. Já měla originální holoverzi, kterou jsem prodala asi za 60 Kč na MB, asi jsem měla jít na ebay.
    Ale lak ti suší.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krááásny a naozaj Ti mimoriadne pristane!

    OdpovědětVymazat
  3. love this. x


    p.s. I'm having a giveaway on my blog for a necklace from pie n the sky if you'd like to check it out. :) x
    devorelebeaumonstre.com

    OdpovědětVymazat
  4. Day: chichi, já tě chtěla jen trošku popíchnout! Jo a holo verze za 60, jsi šílenec!

    Veve: Děkuju!

    devorelebeaumonstre: I love it too!

    OdpovědětVymazat
  5. No, zpětně mě mrzí, že mě tenhle lak nikdy nezajímal... Ale i tahle verze je moc pěkná!

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem právě někde viděla vyfocenou tu holo verzi a přišla mi taková moc dofialova nebo co...tak jsem to zavrhla. Ale když se koukám na tvoje fotky, byla to velká chyba, ten lak je krásný!

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: Mně se taky líbí a já jsem ho naopak chtěla mezi prvníma :)

    Blanche: No vidíš, tak si na eBay kup za pár dolarů tuhle neholo verzi, ušetříš a ještě budeš spokojená! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká barvička, ale mám pocit, že cosi podobného už doma mám a nevynosila bych to...
    Jinak máš krásný ruce, co já bych za to dala...můžu mazat tisíckrát denně, zatlačovat jak chci a stejně to furt vypadá blbě, tak jsem se nad to rozhodla povznést :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kiva: Já vím :)

    Dashulka: Tohle už jsou starý fotky, teď se potýkám s bolístkou na levým ukazováčku, takže je to na nic, protože levou si vždycky fotím :( No snad to dobře dopadne... jo a já se teda snažím mazat poctivě, no ale někdy taky zapomenu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, že po Espressu a Teasy začínám chtít další "dohnědý" lak. Achiach ten je hezoučký...

    OdpovědětVymazat
  11. Je strašně zajímavý. A sedí ti ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Dejnicka: No to teda koukám! Že by obrat směrem k hnědým lakům? :D

    Markett: Jj a děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. Každý člověk se vyvíjí ne?:-D

    OdpovědětVymazat