úterý 15. března 2011

BB Couture - Sea of Cortez

Na dnešek jsem připravila mnohem veselejší a slušivější barvu, než byla v minulém postu. 

Středně modrý jelly lak se spoustou zelených a stříbrných mini třpytek. Tyhle třpytky se mi hodně líbí a BB Couture je má v různých barvách ve velké většině laků. Proto mě hodně mrzí, že tenhle spolu s dalšími třemi byly asi moje poslední objednávka :(

Lakuje se nádherně, na fotkách vypadá, že by potřeboval ještě jednu vrstvu, ale ve skutečnosti to tak nevypadá.

2 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/2 coats with Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

A tady s mým novým prstýnkem :)/with my new ring :)

Už dlouho jsem vám neukázala nějakou fotku naší žížaly, tak tady je jedna miminkovská - byly mu 4 měsíce. Pod počítačovým stolkem bylo jeho oblíbené místečko na spinkání, no teďka už se tam nenarve :D / My dog Maik, he is 4 months old in this picture, sleeping under the computer table. 

Dobrou noc!/Good night!: