úterý 15. března 2011

BB Couture - Sea of Cortez

Na dnešek jsem připravila mnohem veselejší a slušivější barvu, než byla v minulém postu. 

Středně modrý jelly lak se spoustou zelených a stříbrných mini třpytek. Tyhle třpytky se mi hodně líbí a BB Couture je má v různých barvách ve velké většině laků. Proto mě hodně mrzí, že tenhle spolu s dalšími třemi byly asi moje poslední objednávka :(

Lakuje se nádherně, na fotkách vypadá, že by potřeboval ještě jednu vrstvu, ale ve skutečnosti to tak nevypadá.

2 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/2 coats with Orly in a Snap topcoat:

Na sluníčku/sunlight:


Ve stínu/shade:

Denní světlo s bleskem/daylight with flash:

A tady s mým novým prstýnkem :)/with my new ring :)

Už dlouho jsem vám neukázala nějakou fotku naší žížaly, tak tady je jedna miminkovská - byly mu 4 měsíce. Pod počítačovým stolkem bylo jeho oblíbené místečko na spinkání, no teďka už se tam nenarve :D / My dog Maik, he is 4 months old in this picture, sleeping under the computer table. 

Dobrou noc!/Good night!:


9 komentářů:

  1. Ten lak je krásnej!!! Když bude nejhůř, tak si to clo zaplatíme, některé laky za to fakt stojí :-) Akorát teda nevím co s tím poštovným...

    A miminko je úplně nejroztomilejší! Kéž by takhle malincí zůstali, že? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Poštovný je v pohodě, podle mě to půjde stejně, jak jsme to udělaly teď, akorát že ta expres pošta byla její chyba!

    A miminko je teď pěkně obrovský a kousavý :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva....moje oblíbená, kolikrát se přistihnu při tom, že si ho jen v lahvičce zálibně prohlížím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Míno, ty zlobíš! Tohle je jeden ze 3 (nebo 4?!) laků, které bych někdy od BB Couture chtěla, ach. No je krásný a obdivuju ty štíhlé dlouhé prstíky (ty moje jsou jak buřty!) :)

    Houska je super :D A na obrovského psa se přijeď podívat. Mamčin leonberger se přerostl a vypadá jako dostihový kůň!

    OdpovědětVymazat
  5. Dashulka: Mně to povídej! Já jsem ho MUSELA nalakovat, ač na mě doma čeká zástup nevyzkoušených laků :D

    Borůvka: Dík, no mně ty moje přijdou až moc dlouhý a neforemný :D Jo a proti leonbergerovi je tohle úplná chudinka, to věřím :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se líbí už i ten název toho laku:-) Barva je to krásná!

    OdpovědětVymazat
  7. Such a pretty polish! I love this one!

    OdpovědětVymazat
  8. Modrý lak přehlížím jak krajinu, ale žížala je supeeer!:-D

    OdpovědětVymazat
  9. This post is really nice! great photos! I love your comments that you leave me! thank you!

    OdpovědětVymazat