pátek 4. března 2011

Milani - HD

Speciální post pro Viennettku, aby mohla celou noc plakat do polštáře, že si ho neobjednala.

Stříbrný holograf, který určitě není unikátní, ale stejně jsem ho musela mít. Lakuje se moc dobře, má vodovější konzistenci a míň kryje,takže jsou třeba minimálně 3 vrstvy, aby neprosvítal. I na denním světle bez sluníčka je krásný a je vidět holografická duha. 
Myslím, že z téhle kolekce si potřebuju pořídit všechny.

3 vrstvy s nadlakem Orly in a Snap/3 coats with Orly in a Snap topcoat:

Denní světlo/daylight:


Umělé světlo bez blesku/artifical light without flash:




Denní světlo s bleskem/daylight with flash:


11 komentářů:

  1. Tak ti teda pěkně děkuju! Fňuk... Ale já mám ChG Sexagon a ten je taky krásnej, takže tenhle nepotřebuju! Nebo... možná... potřebuju aspoň půjčit..? Plííííís ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to já nepláču, když to není pro mě:-D
    Ale jako joo, je pěknej, ale vesměs mi tyhle stříbrný přijdou stejný...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten je nááááááááááááááááááááááááááááááádhernej. Víc není třeba dodávat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je pekny, to teda hej, ale nejak z neho neumieram. Asi som sa striebornej presýtila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný. Asi ho potřebuji ačkoliv mám ten stříbrný Nfu-Oh.

    OdpovědětVymazat
  6. viennettka: No jo, to mám za trest, že jo, že mě provokuješ Sexagonem, co?! Půjčení je samozřejmost :)

    Dejnicka: Klidně si poplač, když ti to pomůže :D Oni ty stříbrný jsou stejný, ale mají jiný lahvičky, takže je třeba mít je všechny :D

    Markett: Amen!

    AllThingsNails!: Yes, it is! :)

    Veve: To přesycení přejde, uvidíš :D

    Marion: Ty máš stříbrný Nfu Oh? To je teda provokace! Mají ho pořád vyprodaný! *pláče*

    OdpovědětVymazat
  7. Dashulka: Já vím :)

    EMMA: Thanks!

    OdpovědětVymazat
  8. i really like the glitter and shine!

    thought you might be interested in my 100-piece ELF makeup palette, crackle polish and Ulta cosmetics giveaway!

    http://www.ohtobeamuse.com/2011/02/makeup-muses-makeup-more-giveaway.html

    OdpovědětVymazat