sobota 12. února 2011

Orly - Galaxy Girl & Lunar Eclipse

Dneska rovnou 2 laky v jednom příspěvku. Oba z loňské Cosmic FX kolekce, což všichni samozřejmě víte, ale stejně to napíšu, aby ten text byl delší.

Galaxy Girl
Tmavě fialovočervenohnědý základ se zelenofialovými šupinkami, víc se na moje nehty nedostalo, ale i to mi stačí k úplné spokojenosti. 3 vrstvy s Orly in a Snap.

Denní světlo:


Umělé světlo:



Lunar Eclipse
Zapůjčený od Viennettky, které tímto děkuji!
Na fotkách jsou (z nějakého záhadného důvodu) mnohem víc vidět tyrkysové odlesky, ale při nošení jsem spíš viděla ty růžové. Základem je zářivá modrá s již zmíněnými tyrkysovorůžovými šupinkami, která se mi taky moc líbí, ale zatím pořád visí na wishlistu. Opět 3 vrstvy, ale bez nadlaku.

Denní světlo:


Denní světlo, s bleskem:

4 komentáře:

  1. No oba jsou krásné,ale ten Galaxy Girl mě okouzlil. Pořád prohlížím ty Vaše blogy a můj wishlist narůstá :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. They both look great on you! Love your nail shape!

    OdpovědětVymazat
  3. Polishing and maku-up, Sonidlo: Mě se také moc líbí oba dva :)

    jbrobeck: Thank you!

    OdpovědětVymazat