středa 9. února 2011

Milani - Blue Flash

Opět velká spokojenost. Tentokrát modré třpytky ve třech odstínech (aspoň myslím), tenhle lak se mi zdál trochu hustší než fialový, ale i tak šel dobře lakovat. Opět stačily 2 vrstvy a zjistila jsem, že aby nekousal, jsou na něj ideální 3 vrstvy Seche Vite.

Denní světlo:

Umělé světlo, bez blesku:


Umělé světlo, s bleskem:


11 komentářů:

  1. Je nádherný! Jak moře při hvězdné obloze:-) Jen tedy, 3 vrstvy Seche, to bude asi hrubý dost, na můj vkus:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau tak to je nadherna barvicka!

    OdpovědětVymazat
  3. ladylui: Je hodně hryzavej, to jo! Dá se to přežít i se 2, ale 3 jsou tak akorát :)

    Diančik: Já vím :)

    nail crazy: I'm in love too :)

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful! This is my favorite of the one coat glitters!

    OdpovědětVymazat
  5. Je krásný, ale tři vrstvy Seche jsou fakt moc, strašně mě to vždycky štve, z nějakého důvodu mě to nebaví lakovat ještě víc než 3 vrstvy barevného laku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný a ladí ti s pozadím. Tři vstvy seche jsou noční můra (a proto nerada glitry), protože se neuvěřtelně rychle celý lak loupe. Ale sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tato barvička je úžasná, i když já jsem spíš pro tu fialovou :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Varnish Vixen: It's my favorite too :)

    viennettka: Mě to ani nijak zvlášť nevadilo, mě to právě vadí u těch barevných :)

    Day: To je fakt, loupe se to rychlejc, ale mě se loupou celkem rychle všechny, takže žádné mínus ;)

    Polishing and make-up: Já jsem taky myslela, že to bude fialová, ale tenhle se mi zatím líbí víc :)

    OdpovědětVymazat