středa 2. února 2011

China Glaze - Lighthouse

Můj (zatím) poslední z Anchors Away collection. Žluto-zlaté mini šupinky, zářivé a nepřehlédnutelné! Asi nejnápadnější lak z celé kolekce, toho si na nehtech určitě každý všimne.
Lakuje se moc dobře, úplně nekryje, mám 3 vrstvy bez nadlaku, ale i tak se mi líbí.

Denní světlo:


Denní světlo s bleskem:

Umělé světlo bez blesku:

Umělé světlo s bleskem:

8 komentářů:

  1. Na mňa je táto zlatá príliš žltá a tú ja nemusím. Hmm, možno keby lepšie kryla, tak ju vezmem na milosť ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já žlutou eee, ale je krásně třpytinkatá :)

    OdpovědětVymazat
  3. I skipped this one...I'm not sure if it is for me. Reminds me of the sun, but I think it might look bad on me. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, this looks gorgeous on you! I didn't even give it a second look when I bought my AAs because I know it would look terrible on me, haha.

    OdpovědětVymazat
  5. A mě se docela líbí, tedy není to láska na první pohled, ale oproti vyblité béžové je to paráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Veve: Není to žádný extra zázrak, ale nějak se mi na mě líbí :)

    Sonidlo: :D

    Markett: Třpytí se teda dost, to máš pravdu :)

    Lola B.: Thanks!

    Day: Tak to máš přesně pravdu, proti vyblitině je to žůžo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný, přesně takový potřebuji.

    OdpovědětVymazat