čtvrtek 17. února 2011

BB Couture - Hermosa Surfer Girl

Tento příspěvek vznikl proto, protože jsem vůbec nevěděla, co si nalakovat. A tak zřejmě podvědomě jsem sáhla po letní barvičce, protože se už těším na sběr lesních pokladů - nejvíc na maliny, borůvky a ostružiny. No a léto je ještě dost daleko, tak jsem si to vynahradila alespoň na nehtech.

Hermosa Surfer Girl je totiž úžasná malinová želatinka s barevnými mini třpytkami (já určitě vidím zlatou, zelenou a oranžovou). V tomto případě s nimi tedy nešetřili - je jich velké množství a pěkně se třpytí i na umělém světle. Jen mimochodem: samotný základový lak je naprostý vzor všech jelly laků, pokud někdo neví, jak takový lak vypadá, tohle je jak z učebnice :).

Skvěle se lakuje a vůbec mi nevadí, že úplně nekryje ani ve 3 vrstvách. Já jsem okouzlená a zařadil se k oblíbeným.

Umělé světlo (tady mi přijde moc do oranžova, barevně odpovídají spíš fotky s bleskem):


Umělé světlo, s bleskem: