čtvrtek 17. února 2011

BB Couture - Hermosa Surfer Girl

Tento příspěvek vznikl proto, protože jsem vůbec nevěděla, co si nalakovat. A tak zřejmě podvědomě jsem sáhla po letní barvičce, protože se už těším na sběr lesních pokladů - nejvíc na maliny, borůvky a ostružiny. No a léto je ještě dost daleko, tak jsem si to vynahradila alespoň na nehtech.

Hermosa Surfer Girl je totiž úžasná malinová želatinka s barevnými mini třpytkami (já určitě vidím zlatou, zelenou a oranžovou). V tomto případě s nimi tedy nešetřili - je jich velké množství a pěkně se třpytí i na umělém světle. Jen mimochodem: samotný základový lak je naprostý vzor všech jelly laků, pokud někdo neví, jak takový lak vypadá, tohle je jak z učebnice :).

Skvěle se lakuje a vůbec mi nevadí, že úplně nekryje ani ve 3 vrstvách. Já jsem okouzlená a zařadil se k oblíbeným.

Umělé světlo (tady mi přijde moc do oranžova, barevně odpovídají spíš fotky s bleskem):


Umělé světlo, s bleskem:



15 komentářů:

  1. Páni... nemusím červenou ani jelly laky, ale tenhle se mi fakt líbí! Dejnička pořád prudí, že chce BB Couture laky objednat a já zatím neměla nic moc, co by mě zaujalo... ale už asi mám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. OMG, this reminds me of the mani I just had for V-day, Color Club Ruby Slippers, but maybe pictures are deceiving. Very Pretty! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nelíbí se mi, nelíbí se mi, nelíí se mi, ach jo, já bych nakupovala až bych brečela.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle je vážně úžasnej :))

    OdpovědětVymazat
  5. drool! i love this finish from BB Couture, it rocks!

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, já to vidím!:-D Takže obnovuji vygumovaný seznam a toto na něj přidávám:-D

    Ta barva je nádherná, ale myslím, že tvoje krásné nehty jí dost poomáhají;-)

    OdpovědětVymazat
  7. viennettka: On je spíš do růžova, ale i tak stojí za to :) Já se už hrozně dlouho chystám BB objednávat, chci to stihnout ještě do toho pitomýho cla!

    loodie: This BB is more pink than red, I think Ruby Slippers is completely different :)

    Nail Noir: I love this too :)

    Day: To znám!

    Katuš: jj :)

    jbrobeck: I agree, this jelly finish is perfect :)

    Dejnicka: Díky za pochvalu, to si snad ani moje nehty nazaslouží!

    OdpovědětVymazat
  8. This polish looks really great on you!
    - Liz

    OdpovědětVymazat
  9. This is one of my all time favorite polishes. I love it on you as well!

    OdpovědětVymazat
  10. that's a gorgeous, gorgeous shade! and I really love the second picture you took, great perspective!

    OdpovědětVymazat
  11. wow, this is a really cool color! :) and it looks so nice on you!

    OdpovědětVymazat
  12. Liz: Thank you!!!

    Irina: Buy it :D

    Varnish Vixen: I love this too! Thanks!

    Blusherine, Danny: I agree and I love the jelly finish :) Thank you!

    OdpovědětVymazat