úterý 23. dubna 2013

Orly - Halley's Commet

Lak z kolekce Cosmic FX pro podzim 2010. Pamatuju si, že tahle barva byla docela populární a měla dost dupe(ů). Já celou kolekci považuji za povedenou a vlastním všechny barvy, heč :)) Podle mě to byla docela průlomová, jakože duochrome, ale takových dneska už seženete hromady.

Halley's Commet je šupinková tyrkysová modro-zelená. Lakování je super, ale krytí trošku pokulhává, 3 vrstvy pro krytí. Jinak ale super a neskromně musím říct, že mi sluší!

Orly Halley's Commet é de colecao Cosmic FX, outono 2010. O cor é turquesa-verde-azul com duochrome efeito. Eu amo essa cor e eu acho que fica bem em minhas unhas :)) Eu pintei 3 camadas.

3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:




Ve stínu:





11 komentářů:

  1. Moc pěkná barva a opravdu ti sluší ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je úplne rovnaký ako Essence Choose me. Asi si ho najbližšie nalakujem :-)

    OdpovědětVymazat
  3. parádna farba, ešte som podobný nepostrehla

    OdpovědětVymazat
  4. veľmi krásna farba. a pripomína mi to, že by som už mala nalakovať mojich najnovších Orlíkov :-)

    OdpovědětVymazat
  5. No to si piš, že ti sluší! ;) I když popravdě, neviděla jsem na tobě moc laků, které by ti neslušely... :)
    Ten duochrom-efekt tam sice moc nevidím, spíš v lahvičce, na nehtech jen když to o něm vím, ale je krásný, o tom žádná. Tak mě napadá: snese to srovnání s Motýlkama od OPI? A kdo byl dřív? Když průlomový, tak vážně Orly?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. @Anonymní: Ano! Akorát nevím, jestli se ještě teď vyrábí.

    @Verunka: Myslíš motýlka Catch Me In Your Net? Jj, to je to samý a ještě nějaká Zoya, Essence Choose Me a možná i další. Ta OPI je psaná léto 2010, ale je tam vlastně jen tato barva, já myslím průlomou jako celou kolekci. Ale co vylezlo na netu dřív, to už si nepamatuju a hledat to jsem líná :)))

    Děkuji všem za komentáře!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, přesně ten myslím :) A vím, že s podobnými barvami pak vyrukoval kdekdo, jen mě zajímala konkrétně tahle dvojice, ale chápu tě, tak jsem líná to dohledávat:)))

    OdpovědětVymazat
  8. Tak Veru, co tak zběžně koukám, tak Catch nikdo s tímhle nesrovnává, tudíž vyvozuji, že ještě nebyl na světě. Pouze ho srovnávají s Zoya Charla, ale to už jsem nezjišťovala, co bylo dřív ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Oi flor tem tag pra vc lá no blog!!
    Bjinhos
    Lu Guimarães
    http://espacodebelezabyluguimaraes.blogspot.com.br/2013/04/tag-curiosidades-sanadas.html

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda, konečně ho na tobě vidím. Já bych ho asi nedala, líbí se mi na tvých drobných ručkách :)

    OdpovědětVymazat