středa 10. dubna 2013

Essence - Dreams for Sale (Hugs & Kisses TE) přes We Rock the Green 151

Dreams for Sale je z nedávné limitky Hugs & Kisses, ale bohužel nevím, jestli se ještě dá někde sehnat. Jsou to glittry různých velikostí a tvarů, v lahvičce barevně vypadá nic moc, ale ve skutečnosti jsou měňavé - nejvíc je vidět zelená, oranžová, zlatá nebo modrá. Nanášel se dobře, glittříky nezlobily :))

Jako podklad jsem zvolila We Rock the Green z řady Colour & Go. Je to nový odstín a je úžasný! Šťavnato-zeleno-zlatý šupinkový, bezproblémové lakování.

1 vrstva Dreams for Sale přes We Rock the Green, bez nadlaku:

Na sluníčku:



Ve stínu:




We Rock the Green 151 (Colour & Go)
3 vrstvy bez nadlaku:

Na sluníčku:


Ve stínu:


11 komentářů:

  1. Ten je krásný, mankote! Dinosaur říkal, že si ho mám pořídít, že by mě snědl ruku jak je ten zelený krásný :D

    OdpovědětVymazat
  2. @Labradoora: Zelená je vždycky krásná ;)

    @mafi: hehehe, díky, zlepšila si mi náladu!! Dinosaura pozdravuj!

    @Cácorka: Taky myslím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten zelený musím mít. Jak mě standardní Essence kolekce nebere, tak na tenhle dojde! Je nádherný i sám o sobě <3 I když tři vrstvy mě děsí, byly nutné?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda zelené nehty moc nemusím... ale tohle vypadá fakt dobře! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  5. @Verunka: Myslím, že by stačily 2 silnější.

    OdpovědětVymazat
  6. ten zelený je opravdu šťavnatý, krásný.. že bych neodolala a po dlouhé době si koupila nějaký lak od Essence z klasické kolekce? uvidím, každopádně Dreams for sale mám taky a moc se mi líbil:)

    OdpovědětVymazat
  7. zelený je nádherný a s tým efektom ešte parádnejší!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, máš krásné nehty, tvar a také pěkně nalakované, tak precizně...asi videa neděláš, ale chtěla bych vědět, vidět, jak se o nehty staráš, manikura, lakování...nebo to nafotit...já mám lak vždycky všude na kůži a pravou ruku si nalakovat, to je taky děs :-) díky

    OdpovědětVymazat
  9. @Anonymní: Děkuju moc! Já to ale takhle nalakovat neumím, musím dočišťovat štětečkem, jinak by to byla hrůza :))
    Videa ne-e, ale myslím, že na tohle téma dělala video Borůvka.

    OdpovědětVymazat