středa 27. března 2013

Max Factor - Fantasy Fire přes Color Club - Mrs. Robinson

Max Factor Fantasy Fire jsem dlouho považovala za velmi špatně sehnatelný a myslela, že se do ČR vůbec nedostal. No a pak jen tak náhodou brouzdám v DM u jejich stojanu a hle, vykoukl na mě poslední kousek. Hned byl v košíku a za chvíli na nehtech :))

Bohužel fotky úplně nevystihly jeho opravdovou podobu. Na živo se mi zdá takový plastičtější, že dělá až 3D efekt. Mně se moc líbí a mám v plánu ho ještě vyzkoušet na jinou podkladovou barvu, hlavně tmavě modrou.

2 vrstvy Color Club Mrs. Robinson a 2 vrstvy Max Factor Fantasy Fire:

Na sluníčku:





Ve stínu:





20 komentářů:

  1. Je naozaj nadherny! Uz ho ma snad kazda bloggerka okrem mna, asi by som to uz mala konecne zmenit :-P

    OdpovědětVymazat
  2. Teeeeda, to je paráda! Sám o sobě ten Max Factor nekryje?

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se kdysi hrozně líbil u Sminkan, ale u nás prostě nebyl, tak jsem se ho vzdala :( Naštěstí ne napořád :) Letmo jsem ho zkusila na papírek a koukám, že je hrozně průhledný, což mě dostalo - myslela jsem že je krycí sám o sobě... Ale neva, aspoň je prostor experimentovat!
    Dobrá volba, Miru ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. vo fľaštičke by ma asi vôbec nezaujal a pritom na nechtíkoch je krásny!

    OdpovědětVymazat
  5. @Arvonka: Konečně nejsem v něčem poslední :D

    @Cácorka: Já to tedy nezkoušela, ale tady je foto, že ne: http://www.chicprofile.com/2012/03/my-package-from-max-factor-fantasy-fire-mini-nail-polish-photos-nail-swatches.html

    @Verunka: Děkuju :* Já věděla, že krýt sám nebude, ale ten efekt je krásný a přesně, jak píšeš, bude vypadat vždy jinak, podle barvy podkladu.

    OdpovědětVymazat
  6. Je krásný, i když mě ta barva překvapuje, vzhledem k tomu, že ve flaštičce působí víc do modra a tmavě...ale i tak...

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbí strašně moc, hrozně jsem se na tyhle fotky těšila:-)
    Sama bych ho taky chtěla:-)
    Nádhera!

    OdpovědětVymazat
  8. Za mňa je táto kombinácia úplne dokonalá, keby existoval jeden lak, ktorý urobí tento efekt, tak skúpim celý regál... nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásná barva :)
    www.hkphotography83.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá naprosto dokonale snad v kombinaci s čímkoliv, ale na případné další fotky se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné :), nechtěla jsem si Fantasy fire kupovat, ale kvůli této kombinaci si ho možná koupím.

    OdpovědětVymazat
  12. Mám ho a sám o sebe je strašný. Pre m§a bol skôr sklamanie :/

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherná barvička. Taková galaktická!

    OdpovědětVymazat
  14. Fantasy fire je jeden z mých oblibených lak na nehty, je to prekrásná barva a moc se mi libí v kombinaci s lakem od color Clubu!

    OdpovědětVymazat
  15. Muitoooo linda e moderna..a corrrrrr....amei!!!
    Me siga: www.adoropintarunha.blogspot.com.br

    OdpovědětVymazat
  16. Děkuji všem za komentáře!!

    @Adriana Stoklasová: Pro mě je taky použitelný jen jako efektový na vrstvení, samotný ho dávat nebudu, jinak by mě taky zklamal.

    @Color Beam: Děkuji :)

    @Adriana: Obrigada! Eu amo isso também ;)

    OdpovědětVymazat