neděle 17. března 2013

Essence Nail Art Twins Reloaded - 01 Bella přes Illamasqua - Propaganda

aneb noční obloha. 
Nedávno jsem zabrousila do Rossmanna a ulovila zatím jen tento efektový nadlak, ale jak se znám, brzo se tam vrátím...
Bella obsahuje stříbrné i holografické glittříky různých velikostí a tvarů, také ale obsahuje větší světlejší modré, a proto se mi zdálo nejvhodnější ho nalakovat na tmavě modrou. Zvolila jsem Illamasqua Propaganda, což je opravdu tmavá, skorojelly.
Moc se mi výsledná kombinace líbí a určitě ji brzo zopakuji.


Bella contém prata e holográfico glitters, também contém glitters azul, então eu combinei isso com Illamasqua Propaganda, que é azul muito escuro, geléia.
Eu realmente gosto esse combinação - como o céu da noite!


2 vrstvy Essence Bella přes 2 vrstvy Illamasqua Propaganda + 2 vrstvy nadlaku NYC

Na sluníčku:






Ve stínu:




8 komentářů:

  1. v poslední době na ty efektové laky ulítávám, tak jak se znám, tento v mé sbírce bude za chvíli taky :D vypadá krásně a vůbec je tahle kombinace perfektní!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá moc hezky :) Mě z téhle kolekce zaujal červenorůžový Mr Big, ale naživo jsem ho ještě neomrkla, jen swatche na internetu. No a teď se bojím, že budu potřebovat i tenhle :D
    http://mademoiselleeem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za komentáře!

    @Nikol: Neboj, já se taky chystám pro další :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem ti ho chválila na facebooku :) Nevědět, že je to drogerka, tak neuvěřím. Obecně drogerkové laky většinou ignoruju kvůli jejich vlastnostem (čest výjimkám!), ale některý evidentně stojej i za ten efekt... Krása! Ano, noční obloha hadr. Pod těmito hvězdičkami se musí splnit snad všechny sny :) A čtvrtá fotka mě dostává! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat