pondělí 11. března 2013

BB Couture - Happy Hooker

Happy Hooker je z kolekce Girls on Tape pro léto 2012. Konzistence laku je želatinková, ale s krytím to není zas tak hrozné. Barva je růžovofialová, obsahuje barevné malinké třpytky. Lakuje se bez problémů. Je to taková celoroční, dobře nositelná a hodící se ke všemu barva :)

Happy Hooker é da colecao para o verao 2012. A cor é rosa-violeta, contém brilhos pequenos coloridos. É mais geleia. Esta cor vai com tudo :)

3 vrstvy s nadlakem:

Na sluníčku:



Denní světlo:



12 komentářů:

  1. Krásný lak, ale název mne odrazuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takhle jsem o tom neuvažovala! Ale kvůli barvě jsem ochotna to klidně překousnout ;)

      Vymazat
  2. Moc hezká barva a ty třpytky v ní jsou fakt pěkné :).

    OdpovědětVymazat
  3. A od teď vím, že hooker je šlapka :D. Ale barvička moc hezká :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ty BB Couture se mi vážně moc líbí :) Třeba Hermosa Surfer Girl, Dirty Mother a tento :) Můžu se zeptat, kde se dají sehnat? Já je vidím vždycky jen u tebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, mám je buď z www.overallbeauty.com nebo z www.ninjapolish.com. Nevím ale, jak je to teď s postovnym, už hodně dlouho jsem neprojednávala.

      Vymazat
  5. Á, vida, tak dokonce i jazykových lekcí se dá na lakovacím blogu zúčastnit. Prima :) Jinak, ten láček mi připadá vysoce jedlý, připomíná mi nějakou cukrovinku, teď si nevzpomenu jakou (žužu to není...)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je takový pro všechny příležitosti, ale nic k jídlu mi momentálně nepřipomíná :)

      Vymazat