sobota 16. června 2012

Mix: Barry M Dazzle Dust, Illamasqua pigment, Paul & Joe, Catrice, Nars, YSL

Dnes jsem pro vás připravila takový multi-post. Skládá se z věcí, které mi v poslední době přistály ve schránce.

Začnu hned tím nejkrásnějším, a to je pigment
Illamasqua - Alluvium
Modrá barva se zlatými (těch je hodně) a různobarevnými mini třpytkami. Někdy se mi zdálo, že se tváří i do fialova. Ty třpytky bohužel během dne trochu opadávají. Výtku mám akorát k balení, protože se hodně špatně otvírá, protože kalíšek je malinký a to víčko se jen odendavá a to mi jde hodně špatně. S barvou a výdrží jsem ale maximálně spokojená!



Tato fotka je rozmáznutá, omlouvám se, víc jich nebylo a nechtělo se mi to pak znova patlat na ruku a fotit.


♥♥♥


Barry M Dazzle Dust
Plné balení jsem si objednala jen č. 89 Oyster Grey, ostatní mi přišly ve vzorečkách. Objednáno z mojesminky.cz, skvělý servis a vůbec, určitě je už znáte :)


89 Oyster Grey

Zleva (popis z mojesminky.cz + můj pohled):

72 Emerald - smaragdově zelená - já si smaragd tedy představuji mnohem tmavší, tahle je vesele světleji zelená, krásně pigmentovaná, určitě chci pořídit velké balení.

21 Blue Violet - fialová s modrým leskem - asi bych to napsala opačně :), ale souhlas, modrá je zářivá světlá, opět skvělá pigmentace, jsem zamilovaná, určitě nutně potřebuju plné balení! Neskromně musím říct, že se mi zdá, že mi hodně sluší!

52 Silver Brown - středně hnědá s lehkým cihlovým podtónem a stříbrným leskem - souhlas, na mě je hodně teplá, takže tu ne, parádní pigmentace.

71 Burnt Orange - zářivá oranžová (zlato-měděná?), obsahuje drobné vločky - ano, je spíš hrubší, tahle barva se mi moc nelíbí, ale jinak bez problémů.

102 Burgundy Noir - černý základ s magenta leskem - zas až tak hodně černá se mi nezdá, ale je opravdu tmavá, taky se mi líbí, ale zas tak nutně ji nepotřebuju.

89 Oyster Grey - šedohnědá s vínovým leskem - ano, ten lesk je světlý, mně přijde spíš do ružova, láska na první pohled :), pigmentace výborná.

denní světlo - 72, 21, 52, 71, 102, 89

s bleskem

na sluníčku

Paul & Joe Shimmering Pressed Powder 001
Ten jsem si vzala jen kvůli motýlkovi :D To balení je opravdu nádherně roztomilé, ale samotný pudr mě moc nenadchl. Je docela hrubě mletý a má relativně velké třpytky. Není to tedy žádná hrůza, ale chtěla jsem ho jemnější. Je docela silně parfémovaný, ale na tváři to cítit není. Štěteček je jemný, ale na tvář jsem ho nezkoušela a ani zřejmě nebudu, mám radši klasické tvářenkové štětce.







Paul & Joe rtěnky
Catwalk 077 a Miaow 076
Tyhle kočky jsou v majetku Dejničky, ale půjčila mi je na vyfocení, abyste o tyhle mazlíky nepřišly :)
Tuba samotných rtěnek je (bohužel) papírová, ale naprosto rozkošná!!!



A právě z důvodu těchto tlapiček nikdy neuvidíte swatche, protože nám jich bylo líto :D


Nars - Amour
Tvářenku, kterou jsem původně vůbec nechtěla a koupila ji jen proto, že viennettka potřebovala 3. kus, aby byl zdarma v akci v Sephoře. Barva je růžová s trochou korálové (?), je matná, hodně pigmentovaná, ale trošku práší. Jinak fajn a nosím ji docela často.





Catrice - Revoltaire 
paletka Toxic Combination 01 a rtěnka Colour Bomb 01
Tyhle 2 kousky jsem dostala od Simony, protože mám pocit, že tahle tu vůbec nebyla a nevím, jestli ještě bude. Nejvíc jsem sice chtěla tvářenku, ale ta byla bohužel vyprodaná.
Rtěnka v odstínu Colour Bomb je matná korálová, nemá super pigmentaci jako třeba MUFE a ani tak dlouho nevydrží, ale je fajn.
Paletka obsahuje 4 barvy - jedovatou zelenou, olivově šedou, světle a tmavě šedou. Všechny jsou s trochou třpytek. Pigmentace nic moc, ale třeba u olivové a zelené mi to nevadí, aspoň to hned prvním tahem nezkazím a můžu vrstvit :) Tmavě šedá má pigmentaci vyloženě špatnou, ta čárka na fotce byla snad 10x vrstvená.






YSL Rouge Volupté Perle - Mauve Céleste (Celestial Mauve) 108
Rtěnku jsem koupila při akci na Jahodě. Má úžasnou konzistenci a krásně hladí rtíky. Barva je fialovorůžová pastelová, není extra pigmentovaná, ale jde vrstvit. Co mi vadí, je parfemace, zdá se mi taková ostrá. Vynahrazuje to luxusní balení, ale samotná rtěnka je zase docela těžká. Na rtech toho tolik nevydrží.


Ta fotka je ukrutně hnusná, ale chtěla jsem to vyfotit na sluníčku a stínil mi nos :D

8 komentářů:

  1. Já ti řikala, že je vyzkoušet můžeš:-D Ale taky nevim, zda se kdy odhodlám je nosit, jak jsou ty tlapišky krásný:-D
    Ten Illa pigment vypadá božsky, ale vůbec nevím s čím ho skombinovat nebo tys ho dala jen samotný na celé oko?
    Ten pudr Paul mě naopak vonel hezky a akorát, takže tohle vnímání je hodně individuální...
    Ta Catrice paletka má krásné balení! Vypadá takhle luxusně jako na fotce i ve skutečnosti? Fakt nechápu podle čeho vybíraj, které kolekce k nám přijdou a které ne (skoro mám chuť si myslet, že hnusné sem, hezké jinam:-P).

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, ne to nešlo, ty pacičky by to bolelo :D
    Illa pigment jsem zkombinovala jen s trochou EDM Rare Silk, ale fakt hodně malinko, spíš jsem rozmazávala Illu.
    Jo, ta paletka vypadá ve skutečnosti luxusněji, než ostatní věci od Catrice, krom štětečku, ten je fakt fórovej :D Též mám ten pocit, že k nám chodí jen ty ošklivější limitky - i od Essence!!!
    On ten P&J pudr je cítit, když si do něj vyloženě strčím nos, jinak vůbec :)

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi všechno hrozně moc, ale samozřejmě vítězí pacičky na rtěnce. Co ty lidi ještě nevymyslí. YSL rtěnky se mi líbí, už kvůli tomu luxusnímu balení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chichi, to máš pravdu. Tyto YSL mají opravdu krásné balení, vůbec bych se nezlobila, kdybych si pořídila ještě nějaké!

      Vymazat
  4. Ty rtěnky jsou prostě a jednoduše úžasný... i když by mi asi taky bylo líto je použít ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám dotaz: dají se ty tlapičky někde normálně sehnat? Asi jsem jim propadla, ale nikde jsem je neviděla (nebo chodím na blbý stránky - tím myslím e-shopy), jen něco málo na eBay, ale vcelku drahý...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle tlapky jsou přímo z Asosu, ale i tam je cena poněkud vyšší.

      Vymazat
    2. Dík, už jsem koukala. Achjoo, že by další položka, na kterou musím šetřit? Jsou totiž naprosto úúúúžasný! <3

      Vymazat