čtvrtek 21. června 2012

Cirque - Tibetan Nights

Na dnešek jsem stihla nafotit nový přírůstek z tohoto týdne. Tím je podle mě hodně neznámá a nová značka Cirque z New Yorku. Za objev samozřejmě vděčím zahraničním blogům, kde se - sice poskrovnu - ale přece objevují fotky.

Laky je možné objednat přímo z oficiálních stránek www.cirquecolors.com, zasílají samozřejmě do ČR, všechny důležité informace se tam dočtete. Momentálně nabízí 12 odstínů, což pravda není moc, ale zase některé jinde neseženete.

Lahvička je hranatá, s černým víčkem, ale logo C je na ní nalepeno na černé plastické samolepce, což se mi moc líbí.

První jsem nalakovala noční oblohu, protože pro ty mám - jako více z vás - slabost.
Je to tmavě modré želíčko se stříbrnými mini glittry ve tvaru šestihranu (nebo kulaté?) a čárkami (nějak nevím, jak jinak v češtině popsat). Ty mě trochu štvou, protože se drží u dna a stěn lahvičky a ani promíchání s nimi moc nehýbe, ač lahvička obsahuje kuličky. Nicméně na nehtech se i tak dobře uchytí. Hlavním problém je ale v jelly konzistenci, protože blbě kryje - musela jsem dát 4 vrstvy, aby barva dosáhla té pravé noční hluboké modré. A další nesnáze při lakování - bylo třeba nechat jednotlivé vrstvy trochu více proschnout, jinak se při nanášení dalších dělaly docela veliké lysinky. Kvůli glitříkům jsem musela dát vrstvu nadlaku.

4 vrstvy s nadlakem Orly Sen n Dry:

Na sluníčku (ale bylo hodně zastřené):




Ve stínu:




V takovémto pytlíčku přišly oba laky zabalené:

společně s vizitkou a těmito informacemi o složení laků: