pondělí 4. června 2012

Jade - Magie Negra e Fascínio Violeta

Bom dia leitores. Hoje estou escrevendo para falar mais uma vez da Coleção Jade Holográficos. Hoje mostrarei 2 cores que ganharam meu coração: Magia Negra (preto muito brilhante) e Fascínio Violeta (roxo).

Como já havia dito, esse é um holográfico brasileiro muito bonito e que dura muito nas unhas. A Mina conseguiu achar no site Ninja Polish para vender, é claro que o preço é diferente do Brasil, mas acredito que seja uma das primeiras lojas internacionais que adquiriram o produto para vender. Conforme souber de alguma loja, vamos colocando aqui para vocês.

Dnes opět k pokochání 2 jade laky - Magia Negra (černý) a Fascínio Violeta (fialový).
Nově se dají sehnat na ninjapolish.com (USD 7,5) nebo shop.llarowe.com (USD 10) (oproti brazilské ceně zhruba 70,- Kč je to trochu víc :( pozn. M.).

Vamos para as fotos:

Magia Negra





Fascínio Violeta




32 komentářů:

  1. co já sem mám taky pořád psát,když je to pořád tak krásný a všechno bych to chtěla:D? Variace na píseň mě tentokrát nenapadají, neboť nenacházím slov:-).
    Ten černý je nádherný, něco podobného bych teda nutně užila:-)!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně přijde, že všechny ty laky jsou tak trochu černá magie. Jak je možné, že toho tolik úžasného existuje? Já myslela, že když jich mám něco přes čtyřicet, tak jich je hodně, ale toto.... (je pravda, že někdo nevlastní ani jeden, což tedy absolutně nechápu!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti máš pravdu! Ale kdo nemá holografický lak, jako by nežil ;)
      Já si už bez laků nedokážu život představit!

      Vymazat
    2. Čéče, tak to znám spoustu lidí, co vůbec nežijou!:-D

      Vymazat
  3. Och, tmave holografy, och, tmave holografy!!! MUST HAVE!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak, a já si s veškerou platností zakazuju Míny blog!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nééé, to budu strašlivě smutná, to mi nesmíš udělat!!!

      Vymazat
    2. Buď v klidu, já to nesmím udělat ani sobě :D

      Vymazat
    3. Máš štěstí, jinak bych si za tebou dojela a dostala bys pohlavek :D

      Vymazat
  5. Super výstižné názvy, kterým rozumí i cizinec:-D

    OdpovědětVymazat
  6. totálně dokonalý... já je chci :D chcu všecky tvé laky!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Fascinio Violeta je nádherný! Musím si nějaký holograf taky pořídit, protože žádný nemám!

    OdpovědětVymazat
  8. No tak ja evidentne neziju, pac holograficky nemam ani jeden a jen tak mit nebudu :) ale ten cerny je hodne dobry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to, že jen tak mít nebudeš? Holografy dělají i jiné značky...

      Vymazat
    2. No me se ty holografy proste nelibi. Je mozny, ze se to zmeni ;) ale aspon nemusim mit kazdy lak, ale jen kazdy druhy :D

      Vymazat
  9. Obrigada meninas pelos comentários!! ;)

    thanks girls for the comments.
    These glazes are beautiful, especially the Fascínio violeta ... =)
    Once you know of any store I notice.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak znova, milá Míno, prosím vyříd Bruně, že sem má dát nějaký ošklivý lak, ať si jednou můžu říct, ten nechci.
    Jsou totiž oba nádherné.

    OdpovědětVymazat
  12. To jsou tak krásný laky, že to snad ani neni možný, sakra :D proč se nedá nic takového sehnat u nás.. :(

    katushkaa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle je normální týrání, kdy už to skončí??

    OdpovědětVymazat
  14. Dokonalý! Závidím :D
    http://mytouchofstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat