pátek 8. října 2010

Essie - Demure Vixen

Vzhledem k tomu, že dneska konečně po delší době vykouklo sluníčko, rychle jsem ho nalakovala, abych mohla pořídit fotky.
Je ze Summer 2010 Collection, světle fialovošedivá barva s fialovorůžovými odlesky, které jsou samozřejmě nejvíc vidět právě na sluníčku, ale jdou vidět pouhým okem i bez něj :). Libí se mi, je to takový decentní ale zajímavý lak.
Lakoval se krásně, mám 3 vrstvy bez nadlaku.





Omlouvám se za příšernou kůžičku :)

9 komentářů:

  1. Je hezký, já jeho nalakování pořád oddaluju, musím pohnout :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám síce radšej také priamočiarejšie, skôr základné farby, ale tento odtieň ma baví. Je to sivá, fialková, béžová, staroružová...!? :-) Každopádne zaujímavá a netradičná. Dávam desať bodov :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééj,až teraz som si všimla novú hlavičku na blogu! Opeknelo to tu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. I love that shade, I dislike taupes, beiges etc but this one is gorgeous. Faboulous swatcheS!

    OdpovědětVymazat
  5. Veve díky a souhlasím s Tebou :)!

    Thanks Sabbatha! And I think this shade is really interesting!

    OdpovědětVymazat
  6. No bomba, tohle vypadá jako zajímavá univerzálka :-) Obávám se, že bude v mé příští objednávce laků :-X O:-) :) Fakt nádherný :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já nalakování taky pořád oddaluju, bojím se, že mě bude nudit... Ale tobě moc sluší a navíc ti hezky ladí s blogem :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Viennettko dík. Taky jsem myslela, že bude nudný, ale příjemně mě překvapil!

    OdpovědětVymazat
  9. Hi Mina, you're right, MAC Endless Night looks a lot like Essie Demure Vixen! I thought why not look on your site since you seemed to know!
    xoxo
    Blusherine

    OdpovědětVymazat