čtvrtek 14. října 2010

China Glaze - Atlantis

Zelený lak a třpytky = pro mě nejkrásnější kombinace :) Je to tedy spíš zelenomodrá barva (ale to mi nevadí), má jelly konzistenci a holografické třpytky.
 Lakuje se krásně, ale jako každý lak s třpytkami má po nalakování hrubý povrch. Na fotkách mám 3 vrstvy bez nadlaku. Odlakování nebyl žádný problém, bylo to sice trochu náročnější než krémové laky, ale zase ne taková práce jako jiné třpytkové (přidáno: až na to, že mi to trošku zazelenilo nehty).







11 komentářů:

  1. tyjo... je možný mít tak stejnej vkus? tenhle mám pro změnu taky na cestě!

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt jo? No tak to teda nevím?? Nějaká telepatie nebo co! Ale je dobře, že ho už máš na cestě, aspoň mě nebudeš obviňovat, že jsi si ho musela koupit kvůli mě :D

    OdpovědětVymazat
  3. nádhernej. jak by vypaal při vrstení? zkoušelas to?

    OdpovědětVymazat
  4. Ten vypadá perfektně! Myslela jsem, že ta kolekce glitrových laků nebyla dobrá, ale vidím, že se asi hodně lidí spletlo :)

    OdpovědětVymazat
  5. Markétka: Vrstvení jsem zatím nezkoušela.

    Sonidlo: Já mám z týhle kolekce vyhlídnutý ještě nějaký kousky :) Mám doma další 2 a taky jsem s nima spokojená!

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful! Look gorgeous on you!

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, já ty glitrové chiny po vyzkoušení jednoho a dalších xx nic moc nadšených recenzích na jiné zavrhla, ale teď jsi mě nahlodala, na tobě vypadá skvěle, tím víc, že jsem atlantis měla dost dlouho na wishlistu, než jsem ho zavrhla a definitivně vyškrtla!

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem s ním byla naprosto spokojená, tak za mě doporučuju: šup s ním zpět na wishlist :D

    OdpovědětVymazat