sobota 23. října 2010

Color Club - Pretty In Platinum

Pretty In Platinum z Untamed Luxury Collection je hodně světlý bílošedý nebo stříbrný perleťový lak. Pracovalo se mi s ním dobře, krásně kryl ve 2 vrstvách. 
Podle mě to ale není nic oslňujícího a navíc mám pocit, že tahle barva mi vůbec nesluší, mám v ní hrozně bledé ruce, takže se pořád rozhoduju, jestli u mě zůstane nebo ne :)




5 komentářů:

  1. Tobě sluší, jako AYD, mě děsně neslušel. Navíc ty perlové odlesky moji bledou pleť ještě zesvětlaly, prostě klaická ruka mumie.

    OdpovědětVymazat
  2. Po tomto laku dlho pokukávam, som rada, že som si ho mohla u teba obzrieť.
    "Takže milý Ježiško, pripíš si ho na zoznam." :-)

    OdpovědětVymazat
  3. sabbatha: Very pretty? I really don't know ... :)

    Day: Fakt nevím, já si v něm připadám taky nějak vybledle ...

    Veve: Tobě bude určitě slušet!

    OdpovědětVymazat
  4. I love this color,it's on my wish list too :-)

    OdpovědětVymazat