pátek 4. ledna 2013

Glitters ByFemme 2013

Olá leitores queridos!! Hoje mostrarei os novos glitters ByFemme 2013.
Vocês não tem ideia da beleza desses glitters ao vivo, principalmente do holo prata, que ganhou meu coração!!! =D
As novas cores são: vermelho, azul escuro e prata holo. Eu já mostrei
aqui no blog um pigmento prata holo da marca, mas esse que eles lançaram, tem os glitters maiores e refletem mais verde e laranjado.
Eu amei esse glitter holo e quando for usar, vou misturar o grande e o pequeno...vai ficar maravilhoso!!! =P
Chega de conversa e vamos as fotos:

Dobrý den, milí čtenáři! Dnes vám představím nové glittry ByFemme 2013.
Nodokážete si ani představit, jak nádherně se ve skutečnosti třpytí, a to hlavně ten holografický stříbrný, který mě naprosto nadchl! =D
Nové barvy jsou: červená, tmavě modrá a holografická stříbrná. Už jsem vám
tady na blogu ukazovala stříbrný holo pigment, ale tento nově vydaný se ještě více třpytí a má výraznější odlesky do zelena a oranžova.

 

O vermelho eu usei nas unhas para o Ano Novo/Červený, který jsem použila manikúru na Nový rok:


6 komentářů:

  1. @Ew*Edens: Tak by se to taky dalo chápat :))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, ten holostříbrný je fakt dost dobrej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mám doma také trblietky, holografický je úplne môj najobľúbenejší a všetky sa na nechtov tak úžasne trblietajú! :)
    caramel-b.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat