pátek 11. ledna 2013

Color Club - Magic Attraction přes OPI - Pink Friday

Moc se omlouvám za zanedbávání blogu z mé strany. Je to dáno tím, že jsem teď od tmy do tmy v práci a o víkendu je buď blbé/žádné světlo a nebo jsem unavená a nechce se mi lakovat :(

Proto se dnes trochu polepším a nějaké fotky uveřejním. Moc jsem se zamilovala do manikúry, ke které mě inspiroval blog Lucy's StashTo moje je oproti tomu značně amatérské, ale mně se to stejně líbí ;) Vlastně jsem to takto lakovala teprve podruhé, tudíž je to vlastně celkem dobrý výsledek. Ten holografický Color Club mi v tomto případě připadá jako takový barevný tpřytívý vodopád!


Olá leitores! Eu não tempo para publicar novas posts :(
Para este manicure usei OPI - Pink Friday Color Club Magic Attraction. Eu amo esta combinacão ♥
Inspirado: Lucy's Stash

Na sluníčku:





Denní světlo:

Bonusové foto:
1x s kočičím kožichem...

1x kocour Oggy celý :))