středa 11. ledna 2012

Domeček pro můj makeup

Dovolím vám nahlédnout do mého skladiště makeupu. Skříňka je z Ikea (jmenuje se to Moppe), stojí 499,- a mají ještě 2 menší verze.


Mám toho strašně moc - tedy vzhledem k frekvenci používání, ale to mi nezabrání si občas koupit něco dalšího, ale rozhodně dekorativku kupuju mnohem méně než laky.


Pokud se chcete ohledně tohohle na něco zeptat, v komentářích je volný prostor :)


Celkový pohled s výstavkou a zapatlaným zrcadlem:


Nahoře vlevo: nepoužívané štětce a dále řasenky, tužky, řasové kleště, báze a podobné haraburdí

Nahoře uprostřed: "normální" stíny, linky a další báze

Nahoře vpravo: minerální makeupy, makeupy, tonovací krémy, pudry

Uprostřed vlevo: rtěnky, lesky a podobné neřesti (plus nějaké ještě nenačaté stíny)

Uprostřed vpravo: tvářenky, rozjasňovače

Dolní šufle: minerální stíny (plus pár vzorkových rozjasňovačů nebo čehosi - to musím ještě prozkoumat - a tvářenek)

Tak co tomu říkáte?


13 komentářů:

  1. přesně tuhle komodičku bych moc chtěla, ale do našeho malého bytečku by se už nevešla, takže si jí pořídím až na ní bude prostor :) ale jinak je to značka ideál, protože tolik šuplíčků by mi snad konečně stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně podobnou by jsem chtěla, jen tu menší verzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. no to je rozkosne!! a ako krasne to mas zorganizovane, tie stetce by som brala.. :) skoda ze ja nemam miesto uz ani na.. no na nic.. :)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů!!! To je nádhera! Co je to od Dr.HausChky? A nešlo by vidět podrobněji šuplíček se rtěnkama a leskama? Moc prosím! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy: Ona je dost malinkatá, ale praktická, takže určitě si ji pak pořiď :)

    trb: viď!

    Kockandy: Na mě by byla už moc malá :D

    Babs: Děkuju! Jo a další mnohem větší várku štětců mám v koupelně ve stojánku, tohle jsou ty, co zatím/už nepoužívám :)

    Dejnička: Je to sypkej průhlednej pudr, já ho používám velmi sporadicky, protože většinou se maluju minerálním, takže už je mi to k ničemu. No a ty rtěnky- pokusím se, to bys chtěla i swatche barev?

    OdpovědětVymazat
  6. No kdyby se ti chtělo, tak by to bylo perfektní:-*
    Jsem netušila, že Hauschka dělá i dekorativku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uf, no nic neslibuju ... :) Mám od Hauschky ještě tvářenku a ta je taky moc fajn.

      Vymazat
    2. Já vím, uvidíš.. a já budu doufat:-)

      Vymazat
  7. I have that same box! I use it for office supplies =)

    OdpovědětVymazat
  8. Nad tímhle jsem strašně dlouho uvažovala, ale pak jsem si nakonec v Ikea koupila přímo na skladování kosmetiky dělaný takový průhledný plastový systém do šuplíku, takže je to pěkně schované a zároveň přehledné :) Taky toho ale mám méně než ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, co myslíš, u mě je problém, že nemám žádný volný šuplík, takže bych musela kupovat ještě skříňku, tím pádem je tohle praktičtější :D

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat